Saturday, June 16, 2007


5 Comments:

Blogger msafa said...

ممكن تبعتيلى الروايه على الاميل علشان اقراها انا ساكن بعيد والله لا طايل ميرت ولا طايل حتى علاء علشان اشوفه ممككن تبعنيلى اروايه ل و كانت عندك يعنى على الجهاز علشان اقراها

September 21, 2007 at 7:28 AM  
Blogger محمود الدوح said...

انا اول مرة ادخل هنا

لكن شكلى هدور على الرواية دى واجيبها واقراها

ادعيلى انا كمان اخلص اللى تحت ايددى

October 12, 2007 at 6:29 AM  
Blogger Shaimaa Zaher said...

مصافا:

المجموعة القصصية إللي عندي مش متصلحة لغويا..وعشان كده مش حينفع أبعث هالك

أنت مش من القاهرة؟

لو إنت من بلد تانية، ممكن تبعث لي عنوانك، وأنا حابعثهالك في طرد


----------

محمود الدوح: يارب تخلص الحاجات إللي وراك و بالتوفيق

وعامة هي موجودة في ميريت 6 شارع قصر النيل و في مكتبة ديوان في الزمالك

كل التحية
:)))

January 6, 2008 at 3:27 PM  
Blogger مـ~ـاجدولين said...

مبرووووك ياشيماء

كا نفسي أقراها لكن الأمر متعذر

تحيتي لك

June 3, 2008 at 7:26 AM  
Blogger mhmdwahab said...

This comment has been removed by the author.

November 8, 2009 at 6:36 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home